Free spins bij SkyHills — hoeveel en voor welke slots?

Viewing 2 reply threads
  • Author
      vtorosort
      Participant

Zag iets over free spins bij SkyHills, maar niet duidelijk hoeveel je krijgt of op welke slots ze gelden. Iemand dat al geprobeerd?

ot11ss
      Participant

Ik heb dat toevallig vorige week getest toen ik daar een account maakte. In het begin was het ook niet helemaal duidelijk voor mij, maar na wat zoeken en lezen kwam ik via https://skyhills.eu.com/ meer info tegen over hoe die free spins werken. Bij mij waren het er iets van 25, maar ze golden alleen voor een paar specifieke slots, niet voor alles wat op de site staat. Dat was even wennen, want ik dacht eerst dat ik ze overal kon gebruiken. Uiteindelijk toch een paar spins gedaan en zelfs een klein bedrag gewonnen, dus dat was wel leuk meegenomen. Wat ik ervan geleerd heb, is dat je altijd even de voorwaarden moet checken voordat je begint, anders kom je voor verrassingen te staan. Maar als extraatje zijn die spins best prima.

• This reply was modified 54 minutes ago by ot11ss.
      augustusxgermanicus
      Participant

Grappig hoe free spins altijd zo’n beetje een trekpleister zijn bij dit soort sites. Het klinkt simpel, maar er zitten vaak toch wat regels aan vast waar je rekening mee moet houden. Ik heb zelf een paar keer meegemaakt dat ik ze alleen op bepaalde spellen kon gebruiken, terwijl ik eigenlijk iets anders wilde spelen. Aan de andere kant is het wel een leuke manier om nieuwe slots te ontdekken die je anders misschien niet zou proberen.

Viewing 2 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.