Verandert de Auto-Spin van Voltslot de uitkomsten?

Viewing 2 reply threads
  • Author
      siripum
      Participant

Ik ben benieuwd of het gebruik van auto-spin de RNG op enigerlei wijze beïnvloedt. Ik speel meestal handmatig, maar soms gebruik ik auto voor het gemak. Op Voltslot voelen de spellen wat “heeter” aan als ik zelf spin — het zou toeval kunnen zijn, maar ik vraag me af of er een logica achter zit.

lakidog
      Participant

Ik heb die theorie uitgebreid getest op https://voltslotnl.net/ , en de RNG verandert niet op basis van de spinmodus. Elke spin wordt onafhankelijk gegenereerd op het exacte moment dat je klikt of wanneer de autospin wordt geactiveerd – hetzelfde seed-systeem, dezelfde eerlijkheid. Maar het verschil in perceptie komt voort uit de betrokkenheid. Handmatige spins voelen dynamischer aan omdat je elke druk op de knop timet, waardoor je winsten beter opmerkt. Autospin is sneller en verwijdert het tempo, waardoor de reeksen minder spannend aanvoelen. Als je de winstfrequentie over 500+ spins in beide richtingen bijhoudt, zie je een identieke verdeling – ik heb de mijne daadwerkelijk geregistreerd en kreeg slechts een afwijking van 0,1%.

archybows
      Participant

Ja, ik kan dat gevoel bevestigen. Handmatige spins voelen zeker gelukkiger aan, maar het is allemaal perceptie. Ik vind het nog steeds fijn om bij elke spin te tikken – het voegt een beetje ritme toe aan de sessie.

Viewing 2 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.