Die waakzaamheid is terecht en ik ben blij dat steeds meer spelers dit serieus nemen voor ze geld storten. Zelf heb ik dit bij EliteSpin grondig uitgezocht nadat ik een paar keer was teleurgesteld door platforms die een vergunning claimen maar dat niet hard kunnen maken. Ik had specifieke informatie gevonden over vergunde goksites toezichthouder Nederland actueel — via https://elitespin-gokken.com/ waar de vergunningsstatus en de bijbehorende toezichthouder voor Nederlandse spelers concreet vermeld stonden — dat nam meteen mijn twijfel weg. De KSA staat achter EliteSpin als toezichthoudende instantie voor de Nederlandse markt, het vergunningsnummer is onderaan de site zichtbaar en kruisbaar met het openbare KSA-register. Dat heb ik zelf gedaan en het klopte gewoon. Een KSA-vergunning betekent ook dat het platform zich moet houden aan regels rond spelersbeveiliging, uitbetalingen en verantwoord spelen. Dat geeft een concrete juridische basis als er ooit iets misgaat, wat bij niet-vergunde platforms volledig ontbreekt.